ul. Matuszewska 20

03-876 Warszawa Targówek

Godziny pracy:

Pn-Pt 8:00-17:00 (Infolinia: Pn-Pt 8:00-19:00, Sobota 10:00-15:00)

FAQ

  • Kto może wypożyczyć samochód?

    • Osoba fizyczna,
    • Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
    • Osoba prawna,
    • Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
  • Czy wypożyczający musi posiadać prawo jazdy?

    Nie, ponieważ może wskazać Użytkownika, który to musi posiadać prawo jazdy od minimum roku i mieć ukończony 23-ci rok życia.

  • Czy jako wynajmujący mogę oddać w użytkowanie samochód innej osobie?

    Absolutnie nie – wyjątek stanowi przekazanie Użytkownikowi wpisanemu do umowy najmu.

  • Czy wypożyczający może przekazać samochód innej osobie?

    Tak – wskazanej w umowie najmu, jako Użytkownik.

  • Jakie dokumenty musi posiadać Wynajmujący podczas najmu?

    Dwa dokumenty ze zdjęciem: dowód osobisty lub paszport. W przypadku kierowcy ważne prawo jazdy.

  • Chce zarezerwować samochód na miesiąc naprzód, co muszę zrobić?

    Dokonać dowolnej rezerwacji można przez stronę www lub telefonicznie, następnie opłacić fakturę pro-formę otrzymaną mailem.

  • Chce pożyczyć samochód na 3 godziny?

    Najkrótszy okres najmu to 9 godzin, od godziny 8:00 do 17:00, w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Ta opcja najmu nie jest możliwa w weekend, dni wolne od pracy i świąteczne.

  • Ile zapłacę za najem samochodu?

    Stawki najmu zawarte są w cenniku na stronie www. Cenniki dostępne są także w BOK wypożyczalni.

  • Jak mogę zapłacić za wasze usługi?

    Gotówką, karta płatniczą, telefonem NFC, przelewem. Przynajmniej jedna płatność powinna być zrealizowana bez udziału gotówki.

  • Czy muszę wpłacać kaucje za samochód?

    Tak. Minimalna pobierana przez nas kaucja to 1000 PLN.

    Stawki kaucji zawarte są w cenniku na naszej stronie www oraz w BOK wypożyczalni.

    Kwotę kaucji można zapłacić kartą, przelewem lub gotówką.

  • Gdzie mogę odebrać samochód?

    Samochód można odebrać we wskazanej przez Państwa filii.

  • Kiedy zwracacie kaucje?

    Kaucje wpłaconą gotówką zwracamy w momencie zwrotu samochodu, wpłaconą kartą lub przelewem następnego dnia roboczego.

    Zwrot kaucji następuje po zwrocie samochodu w stanie nie pogorszonym oraz opłaceniu wszystkich dokumentów najmu.

    Szczegóły najmu regulują Ogólne Warunki Najmu Pojazdów VANTRUCK.PL (zwane OWN), dostępne tu.

  • Czy mogę zdać samochód w innym miejscu?

    Tak można, pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Czy mogę odebrać/zdać samochód poza godzinami pracy wypożyczalni?

    Tak. Samochód można odebrac lub zdać w dni wolne od pracy i święta, lecz pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na naszej stronie www.

  • Czy mogę odebrać samochód we wskazanym miejscu?

    Tak. Podstawiamy samochód w dowolne miejsce, opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Jak mogę zrezygnować z rezerwacji i czy coś zapłacę za rezygnację?

    Skrócenie okresu najmu dla Umów, które weszły w życie (Umowy opłacone) nie jest możliwy. Najemcy nie przysługuje zwrot środków pieniężnych za niewykorzystany czas najmu.
    Najemca może złożyć pisemną reklamacje (zgodnie z trybem opisanym w pkt. 32d), w której to reklamacji zaproponuje Wynajmującemu przełożenie na inny termin niewykorzystanego czasu najmu dla Pojazdu tego samego typu, pod warunkiem: poinformowania Wynajmującego o zamiarze najmu z wyprzedzeniem 7 dni do daty planowanego najmu i nie później niż 180 dni od daty zakończenia niewykorzystanego najmu, dostępności Pojazdu we wskazanym przez Najemcę okresie, wpłaty kaucji przed najmem. 

    Szczegóły zwrotu wpłaconych środków regulują Ogólne Warunki Najmu Pojazdów VANTRUCK.PL (zwane OWN), dostępne tu.

  • Czy mogę przewozić zwierzęta wynajętym samochodem?

    Obowiązuje zakaz przewożenia zwierząt żywych i martwych. Za nie zastosowanie się do zakazu pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Czy mogę palić w samochodzie?

    Nie, jest absolutny zakaz palenia.

    Za nie zastosowanie się do zakazu pobierana jest opłata karna zgodnie z Ogólne Warunki Najmu Pojazdów VANTRUCK.PL (zwane OWN), dostępne tu.

  • Chce znieść limit przejechanych kilometrów.

    Jest taka możliwość, zniesienie limitu pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Czy samochodem mogę wyjechać za granice?

    Tak, istnieje taka możliwość. W momencie podpisania umowy należy ten fakt zgłosić i dokonać opłaty według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Czy posiadam dobowy limit przejechanych kilometrów?

    Tak. Podstawowy limit przebiegu to 300 Km/doba przy najmach na dobę i 200Km przy najmach na jeden dzień w godzinach 8:00-17:00. Limity przebiegu można rozszerzać. Stawki limitów przebiegu zawarte są w cenniku na naszej stronie www oraz w BOK wypożyczalni.

  • Czy mogę przedłużyć najem?

    Każdorazowo prosimy o telefon w takiej sprawie, po sprawdzeniu możliwość operator poinformuje o możliwości.

  • Czy muszę oddać samochód do godziny określonej w umowie?

    Tak, za spóźnienia pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?

    Należy wezwać Policje celem spisania protokołu oraz powiadomić telefonicznie Wynajmującego +48 690 080 082 lub 690 080 083.

  • Co musze zrobić w przypadku kradzieży lub uszkodzenie samochodu?

    Należy wezwać Policje celem spisania protokołu oraz powiadomić telefonicznie Wynajmującego + 48 690 080 082 lub 690 080 083.

  • Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę odpowiedzialność?

    Nie, jeżeli została sporządzona notatka Policji. W każdym w/w przypadku wstrzymujemy zwrot kaucji do momentu wyjaśnienia sprawy.

  • Czy musze zwrócić samochód zatankowany?

    Każdy samochód jest wydawany z zatankowanym bakiem na 100% i taki trzeba zwrócić.

    W przypadku braku paliwa pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

  • Co musze zrobić w przypadku awarii samochodu?

    Prosimy o telefon do operatora +48 690 080 082 lub +48 690 080 083.

  • Jakie ubezpieczenia posiadają samochody?

    Każdy samochód posiada polisę ubezpieczeniową OC + AC+ NNW.

  • Czy musze myć samochód przed zwrotem?

    Samochód jest wydawany czysty i posprzątany w środku, i taki musi być zdany.

    Za zwrot brudnego samochodu pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

    Najemca może zlecić odpłatnie umycie samochodu pracownikom wypożyczalni, pobierana jest opłata według cennika zamieszczonego na stronie.

Kontakt Wyznacz trasę dojazdu

  • VANTRUCK - Wypożyczalnia samochodów dostawczych
  • ul. Matuszewska 20
  • 03-876 Warszawa Targówek
  • Tel.:
  • Tel.:
  • Pracujemy: Pn-Pt 8:00-17:00 (Infolinia: Pn-Pt 8:00-19:00, Sobota 10:00-15:00)
Wiadomość została wysłanaBłąd podczas wysyłki